Alla inlägg den 3 april 2011

Av Emma - 3 april 2011 19:23

Idag har jag vart med två super tjejer Amanda, Johanna.

Vi hade jätte roligt Det första vi gjorde var att laga lunch. Det vi lagade var köttbullar och stuvade makaroner. Det tog 3 timmar!!

Men det blev gott. :)

Sen gjorde vi en blogg tillsammans som handlar om frisyrer den heter   god-hair-day.bloggplatsen.se

KOLLA GJÄRNA ;)

Funderar på att göra en till blogg som handlar om Mode och smink men vet inte riktigt. Jag är ganska intreserad av sånt Vi får se. Om jag skaffar en till blogg lägger jag ut vad den heter så att ni kan kolla in den bloggen också.



Nalle Kramar! <3  /Emma

Av Emma - 3 april 2011 09:37

Hej!!

Eller gomorron sömn tutor! :)

Jag har faktist inte sovt så himla bra. Det var så varmt och så drömmde jag inget eller jag drömmde men jag kommer inte ihåg det. Om man säger så.

Hoppas att ni har haft en bra natt. Man kan säga att jag hade BADHAIR DAY!

Luggen stod rakt upp. HEHE 

Min pappa sover fortfarande , jag och min syster är vakna.

Så jag kan inte  käka frukost än.

Men men jag är inte så hungrig så det gör inte så mycket. <3

Ha en fortsatt bra morron!


Nalle kramar! <3  /Emma  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad brukar ni käka till frukost?
 Rostat bröd
 Ägg, bacon
 Gröt
 Kokt ägg, gröt
 Omelett
 Yougurt, flingor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards